Klachten
Natuurlijk zijn we als u een klacht heeft al veel te laat…
Door intensief contact te stimuleren en u bij voorkeur actief te laten participeren in ons reilen en zeilen -dit vanuit uw persoonlijk inzicht of via de oudercommissie- willen we klachten en incidenten vóór zijn. Voorkómen is immers beter dan genezen.
Mocht u toch een klacht hebben, dan streven we er naar om samen met u in goede harmonie tot een oplossing te komen. Als u van mening bent dat de klacht niet doeltreffend door de organisatie wordt opgelost kunt u gebruik maken van de geschillencommissie. U kunt uw klacht ook tegelijkertijd intern melden en bij de geschillencommissie. Onze geschillencommissie word verzorgd door https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/
Jaaarverslagen Klachtencommissie
- klachtenverslag 2015
- Jaarverslag klachten Oudercommissie 2015
- 2015 klachtenvrijbrief Kinderopvang Sprookjesboom
U kunt ons Klachtenreglement inzien via de volgende link: