Klachten

Natuurlijk zijn we als u een klacht heeft al veel te laat…

Door intensief contact te stimuleren en u bij voorkeur actief te laten participeren in ons reilen en zeilen -dit vanuit uw persoonlijk inzicht of via de oudercommissie- willen we klachten en incidenten vóór zijn. Voorkómen is immers beter dan genezen.

Mocht u toch een klacht hebben, dan streven we er naar om samen met u in goede harmonie tot een oplossing te komen. Als u van mening bent dat de klacht niet doeltreffend door de organisatie wordt opgelost kunt u gebruik maken van de geschillencommissie. U kunt uw klacht ook tegelijkertijd intern melden en bij de geschillencommissie. Onze geschillencommissie word verzorgd door https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/

Jaaarverslagen Klachtencommissie

U kunt ons Klachtenreglement inzien via de volgende link:

Gratis inschrijven

We hebben nog enkele plekken beschikbaar!

Schrijf uw kind binnen 5 minuten in.
Gratis inschrijven