Klachten

Natuurlijk zijn we als u een klacht heeft al veel te laat…

Door intensief contact te stimuleren en u bij voorkeur actief te laten participeren in ons reilen en zeilen -dit vanuit uw persoonlijk inzicht of via de oudercommissie- willen we klachten en incidenten vóór zijn. Voorkómen is immers beter dan genezen.

Mocht u toch een klacht hebben, dan streven we er naar om samen met u in goede harmonie tot een oplossing te komen. Als u van mening bent dat de klacht niet doeltreffend door de organisatie wordt opgelost kunt u gebruik maken van de geschillencommissie. U kunt uw klacht ook tegelijkertijd intern melden en bij de geschillencommissie. Onze geschillencommissie word verzorgd door https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/

Jaaarverslagen Klachtencommissie

U kunt ons Klachtenreglement inzien via de volgende link:

Wij als kinderdagverblijf vinden het belangrijk dat er vaste leidster zijn op de groepen. We streven er dan ook naar om zoveel mogelijk vast personeel… Lees meer
Een keer per jaar wordt ieder kinderdagverblijf geïnspecteerd door de GGD. Hieronder treft u alle inspecties aan. Klik op de link en de PDF opent zich.Lees meer
De Sprookjesboom werkt met een eigen visie op de kinderopvang. Een beleidsplan gebaseerd op alle regels die er moeten zijn, dit wordt…Lees meer
Gratis inschrijven

We hebben nog enkele plekken beschikbaar!

Schrijf uw kind binnen 5 minuten in.
Gratis inschrijven

Nieuws

  • bg-sprookjesboom

We hebben een nieuwe naam!!

Na 23 jaar met trots Kinderopvang Nijntje te heten moesten we onze bedrijfsnaam wijzigen van […]

  • IMG-20150217-WA0006

Carnaval!!

Wij hebben dit jaar weer Carnaval gevierd. De kinderen hebben zich verkleed en we hebben […]

  • IMG-20150105-WA0002

En weer twee peuters op zwemmen

In januari zijn zijn Gwen en Jesse begonnen met peuterzwemmen.  We wensen Jesse en Gwen veel […]